Terug

Menu

FAQ & Veelgestelde vragen

1. Bestellen en Ontvangen

1.1 Hoe plaats ik een bestelling bij Jonisdecoandmore.nl?

Om een bestelling te plaatsen dien je de volgende stappen te doorlopen:
1) Kies een artikel. Dit kan door de categorieën in het menu te gebruiken, maar dit kan ook door de zoekfunctie bovenin te gebruiken.

2) Het juist artikel gevonden? Plaats het in jouw winkelmand! (Let op: bij sommige producten moet een maat of kleur gekozen worden).

3) Alles gevonden? Dan kun je naar je winkelmand gaan door op het winkelwagentje (aan de rechterkant) te klikken.

4) Vul jouw gegevens in en klik op 'volgende'.

5) Kies jouw levering: thuis, in de buurt of komt u het afhalen? Klik na uw keuze op 'volgende'.

6) Kies uw betaalmiddel en klik op 'volgende'

7) Controleer jouw bestelling goed! Eventuele fouten kunnen nu nog hersteld worden. Alles gecontroleerd? Klik dan op 'betalen' en volg de instructies.

8) Zodra de betaling is afgerond ontvang je een orderbevestiging. Zodra alles ingepakt is krijgt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van jouw bestelling.

1.2 Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

1.3 Kan ik de bestelling die ik geplaatst hebt nog wijzigen?

1.4 Ik heb het verkeerde artikel besteld, wat moet ik doen?

1.5 Ik heb een verkeerd/ beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

1.6 Zijn er verzendkosten?

2. Betalen

2.1 Hoe kan ik betalen?

Zodra de artikelen zijn toegevoegd in de winkelwagen kunt u de bestelling starten door 'bestel deze artikelen' te klikken.

Er wordt gevraagd om uw gegevens in te voeren en een aflever optie te kiezen. Hierna komt u bij de betaalmethode.

De betaalmethodes die Jonisdecoandmore.nl accepteert, zijn: 
- IDEAL
- Bancontact
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- Maestro.
- Klarna

2.2 Hoe voeg ik een actie- of kortingsbon toe?

3. Retourneren

3.1 Mag ik mijn artikelen retourneren?

Om misverstanden over retourneren te voorkomen kunt u contact met ons opnemen.

Alle artikelen* kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren waarna u het geld terug krijgt. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
- De verzegeling/ verpakking van de artikelen zijn niet verbroken.
- De artikelen dienen in ongeschonden staat bij de Jonisdecoandmore.nl / Joni's Deco & More aan te komen.

Indien dit aspect niet in acht wordt genomen kunnen wij de artikelen helaas niet terugnemen en de betaling niet ongedaan maken. 

* Omdat geuren zeer persoonlijk zijn worden de amberblokjes en andere geur producten niet retour genomen.

3.2 Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

3.3 Moet ik betalen bij retourneren?

3.4 Wat is het retouradres?

3.5 Hoe weet ik dat jullie mijn retour hebben ontvangen en behandeld?

3.6 Hoe snel is een retour verwerkt?

3.7 Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box