Terug

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen en Ontvangen

1.1 Hoe plaats ik een bestelling bij Jonis Deco & More?

Om een bestelling te plaatsen dien je de volgende stappen te doorlopen:
1) Kies een artikel. Dit kan door de categorieën in het menu te gebruiken, maar dit kan ook door de zoekfunctie bovenin te gebruiken.

2) Het juist artikel gevonden? Plaats het in jouw winkelmand! (Let op: bij sommige producten moet een maat of kleur gekozen worden).

3) Alles gevonden? Dan kun je naar je winkelmand gaan door op het winkelwagentje (aan de rechterkant) te klikken.

4) Vul jouw gegevens in en klik op 'volgende'.

5) Kies jouw levering: thuis, in de buurt of komt u het afhalen? Klik na uw keuze op 'volgende'.

6) Kies uw betaalmiddel en klik op 'volgende'

7) Controleer jouw bestelling goed! Eventuele fouten kunnen nu nog hersteld worden. Alles gecontroleerd? Klik dan op 'betalen' en volg de instructies.

8) Zodra de betaling is afgerond ontvang je een orderbevestiging. Zodra alles ingepakt is krijgt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van jouw bestelling.

1.2 Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Al onze producten hebben wij op voorraad en kunnen direct geleverd worden.

Als de bestelling voor 15:00 is geplaatst, is er een grote kans dat het artikel de volgende dag bij u in huis is, indien de vervoerder de bestellingen nog niet heeft opgehaald. Als de bestelling na 15:00 is geplaatst, zal deze de volgende werkdag toegezonden worden.

Product niet in voorraad?

Het kan natuurlijk dat er in de voorraaden een klein foutje zit en dat een artikel niet op voorraad is in ons magazijn maar wel op de website. mocht dit probleem zich voor doen dan nemen wij contact met u op. De levertijden van onze leveranciers verschillen van één tot vijf werkdagen. U heeft dan keuze om de bestelling te annuleren, af te wachten of een vervangend artikel te kiezen.

1.3 Kan ik de bestelling die ik geplaatst hebt nog wijzigen?

Het is mogelijk om een bestelling te wijzigingen, mits deze nog niet verzonden is. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice 0181 673 603 of via
[email protected].

1.4 Ik heb het verkeerde artikel besteld, wat moet ik doen?

De artikelen kunnen retour gezonden worden, zie het Retourformulier

In dit geval is er geen vergoeding voor de verzendkosten.

1.5 Ik heb een verkeerd/ beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

U bent verplicht te controleren of de bij u bezorgde artikelen voldoen aan de bestelling. Indien dit niet het geval is, dan kunt u dit  binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen contact opnemen met jonisdecoandmore.nl

Wij verzoeken u mocht u in de gelegenheid zijn ons een foto per mail te sturen van het beschadigde product(en).

Jonisdecoandmore.nl / Joni's Deco & More zal het artikel vervangen of uw betaling ongedaan maken.

1.6 Zijn er verzendkosten?

Verzenndkosten Nederland

Standaard*Volgende dag**5,95

* Let op wij hanteren een standaard bedrag van 5,95 ongeacht de omvang, het gewicht en de manier van verzenden. 

** Er wordt niet op zon en of feestdagen geleverd.

*** Niet mogelijk op zaterdag, zondag, maandag en op feestdagen

Verzenndkosten België

Standaard2 tot 3 werkdagen**14,00

** Er wordt niet op zon en of feestdagen geleverd.

 

2. Betalen

2.1 Hoe kan ik betalen?

Zodra de artikelen zijn toegevoegd in de winkelwagen kunt u de bestelling starten door 'bestel deze artikelen' te klikken.

Er wordt gevraagd om uw gegevens in te voeren en een aflever optie te kiezen. Hierna komt u bij de betaalmethode.

De betaalmethodes die Jonisdecoandmore.nl accepteert, zijn: 
- IDEAL
- Bancontact
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- Maestro.
- Klarna

2.2 Hoe voeg ik een actie- of kortingsbon toe?

Een actie- of korting bon kan toegevoegd worden bij de winkelwagen. Vul de code in het invoerveld in en klik op 'voeg toe'. De nieuwe prijs wordt automatisch verrekend.

3. Retourneren

3.1 Mag ik mijn artikelen retourneren?

Om misverstanden over retourneren te voorkomen kunt u contact met ons opnemen.

Alle artikelen* kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren waarna u het geld terug krijgt. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
- De verzegeling/ verpakking van de artikelen zijn niet verbroken.
- De artikelen dienen in ongeschonden staat bij de Jonisdecoandmore.nl / Joni's Deco & More aan te komen.

Indien dit aspect niet in acht wordt genomen kunnen wij de artikelen helaas niet terugnemen en de betaling niet ongedaan maken. 

* Omdat geuren zeer persoonlijk zijn worden de amberblokjes en andere geur producten niet retour genomen.

 

 
 

3.2 Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Voordat u de artikelen retour kunt sturen vragen wij u het Retourformulier
in te vullen.

Zodra deze is ingevuld en verstuurd is, kunt u de artikelen inpakken en adresseren naar:
Joni's winkel

Karperveen 121

3205 HA Spijkenisse

LET OP Retourkosten zijn voor de koper en zullen dus niet vergoed worden.

3.3 Moet ik betalen bij retourneren?

Verkeerde artikel, maat of kleur besteld
Indien het verkeerde artikel, maat of kleur is besteld, ligt de verantwoordelijkheid bij de koper. In dit geval dient uzelf de verzendkosten te betalen.

Verkeerd artikel ontvangen
Indien het verkeerde artikel is toegestuurd, ligt de gemaakte fout bij Jonisdecoandmore.nl. In dat geval zullen wij de verzendkosten vergoeden.

3.4 Wat is het retouradres?

Voordat u de artikelen retour kunt sturen vragen wij u het Retourformulier in te vullen.

Zodra deze is ingevuld en verstuurd is, kunt u de artikelen inpakken en adresseren naar:
Joni's Deco & More
T.A.V. Retouren
Karperveen 121
3205 HA Spijkenisse

3.5 Hoe weet ik dat jullie mijn retour hebben ontvangen en behandeld?

Om misverstanden over retourneren te voorkomen kunt u contact met ons opnemen.

Zodra u het retourformulier heeft ingevuld, zullen wij op uw pakket wachten. Indien uzelf een Track en Trace code heeft toegevoegd aan de zending, kunt u deze volgen en zien wanneer wij het pakket in ontvangst hebben genomen.

Zodra het pakket is ontvangen worden de producten gecontroleerd.

Na goedkeuring:
U krijgt bericht dat het bedrag is teruggestort en wanneer u het bedrag (ongeveer) kunt ontvangen.

Na afkeuring:
U krijgt bericht dat het product is afgekeurd en de reden(en) daartoe. De artikelen worden naar u retour gezonden, waarbij u verantwoordelijk bent voor de extra gemaakt verzendkosten. Overleggen over een eventuele oplossing is mogelijk.

3.6 Hoe snel is een retour verwerkt?

Het verwerken van een retourzending is afhankelijk van de periode. De maximale verwerkingstijd is twee weken.

3.7 Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Zodra het artikel is ontvangen en is goedgekeurd, ontvangt u een bericht met daarin de verwachte periode. Het ontvangen van het retourbedrag duurt enkele werkdagen.

4. Waar waren wij te vinden?

4.1 Waar waren we te vinden in 2024

In 2024 waren wij te vinden in op onderstaande markten, beurzen en fairs

Spirit of Winter14 t/m 17 NovemberBaarn
Pasar Malam Broodfabriek2 & 3 NovemberRijswijk
Najaarsmarkt14 & 15 SeptemberScheveningen
Creaweekend13 t/m 15 SeptemberRijswijk
Pasar Malam Istimewa30 & 31 Augustus & 1 SeptemberGorinchem
Zomermarkt19 AugustusBrouwershaven
Salt Market16 t/m 18 AugustusScheveningen
Floating Pasar15 AugustusRotterdam
Zomermarkt8 AugustusBurg Haamstede
Zomermarkt5 AugustusBrouwershaven
Pasar Malam4 t/m 7 AugustusDordrecht
Zomermarkt29 JuliBrouwershaven
Pasar Malam25 t/m 28 JuliBergen op Zoom
Zomermarkt22 JuliBrouwershaven
Salt Market19 t/m 21 JuliScheveningen
Zomermarkt18 JuliBurg Haamstede
Zomermarkt17 JuliRockanje
Zomermarkt15 JuliBrouwershaven
Zomermarkt14 JuliScheveningen
Zomermarkt11 JuliBurgh Haamstede
Jaarmarkt3 JuliEgmond aan zee
Zomermarkt29 & 30 JuniScheveningen
Pasar Malam Istimewa21 t/m 23 JuniZeist
Moonlightbraderie19 JuniZoetermeer
Pasar Malam14 JuniYpenburg
Zomer markt12 JuniEgmond aan zee
Salt market8 & 9 JuniScheveningen
Bazaar1 & 2 JuniBeverwijk
Mei markt25 MeiScheveningen
Pasar Malam Stellar Events18 t/m 20 MeiDen Helder
Salt market9 t/m 12 MeiScheveningen
Jaarmarkt5 MeiBaarle-Nassau
Pasar Malam Tilburg (Heyhoef)28 AprilTilburg
Roots Market12 AprilEgmond aan zee
Salt Market6 AprilScheveningen
Pasar Malam Istimewa XL Ahoy29 t/m 31 Maart en 1 AprilRotterdam
Braderie Haarlem (Schalkwijk)22 & 23 MaartHaarlem
Pasar Malam Istimewa XL Zeelandhallen Goes15 t/m 17 MaartGoes
Pasar Malam Broodfabriek2 & 3 Maart 2024Rijswijk
Pasar Malam Istimewa XL Greater Amsterdam26 t/m 28 Januari 2024Haarlemmermeer

 

4.2 Waar waren we te vinden in 2023

In 2023 waren wij te vinden in op onderstaande markten, beurzen en fairs

Winter Fair 202314 t/m 17 December 2023Rotterdam
Country & Christmas fair 2023, Slot Zeist21 t/m 26 November 2023Zeist
Furieade Maassluis7 Oktober 2023Maassluis
Avondmarkt Maassluis6 Oktober 2023Maassluis
Pasar Malam Istimewa XL Brabanthallen22 t/m 24 SeptemberDen Bosch
Rondje Dorp Spijkenisse26 Augustus 2023Spijkenisse
Pinkstermarkt 202328 Mei 2023Hellevoetsluis
Pasar Malam Asia Tilburg18 t/m 20 Augustus 2023Tilburg
Trotsmarkt Kasteel Groeneveld13 Augustus 2023Baarn
Toeristenmarkt23 Juli 2023Noordwijk
Avondmarkt20 Juli 2023Burgh-Haamstede
Toeristenmarkt19 Juli 2023Ouddorp
Ibizamarkt18 Juli 2023Hellevoetsluis
Trotsmarkt Kasteel Rosendael16 Juli 2023Rozendaal
Jaarmarkt (Visserijdagen)14 Juli 2023Bruinisse
Zomermarkt, Burgh-Haamstede13 Juli 2023Burgh-Haamstede
Zomermarkt, Rockanje12 Juli 2023Rockanje
Avondmarkt, Renesse8 Juli 2023Renesse
Opening Strandseizoen 202318 Mei 2023Hoek van Holland
Pasar Malam Istimewa Outdoor Gorinchem3 t/m 7 mei 2023Gorinchem
Spiritual Experience Event29 April 2023Amsterdam
Voorjaarsmarkt22 April 2023Poortugaal
Pasar Malam Istimewa XL Ahoy7 t/m 10 AprilRotterdam
Pasar Malam Istimewa XL Greater Amsterdam24 t/m 26 Februari 2023Haarlemmermeer

4.3 Waar waren we te vinden in 2022

In 2022 waren wij te vinden in op onderstaande markten, beurzen en fairs

Winter-Fair Ahoy 202214 t/m 18 december 2022Rotterdam
Country & Christmas Fair Haarzuilens 202222 t/m 27 November 2022Haarzuilens

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box